sobota, 29 kwietnia 2017

Maria P.


mod. Maria Pavliuk
styl. Maria Pavliuk
miejsce: Wrocław, Wzgórze Partyzantów

Witajcie Kochani!
Na zdjęciu jest Maria, fotografowałam ją 2 lata temu, bardzo zapadła mi w pamięci, dziewczyna o bardzo urzekającej urodzie, bardzo sympatyczna oraz fotogeniczna. Nasza wspólna sesja mijała w przemiłej atmosferze, współpraca z nią to czysta przyjemność. 
Ostatnio długo mnie tu nie było, ponieważ miałam szkołę natomiast ukończyłam ją z dyplomem i mam więcej czasu na poświęcanie czasu swojej pasji, Mam nadzieję, że wprowadzę systematyczność na moim blogu, ponieważ chciałabym dzielić się z Wami moimi fotografiami oraz tym co w obecnym czasie u mnie słychać :) . Przez szkołę nie miałam zbytnio czasu na poświęcaniu się moim hobby czyli fotografowaniu modelek natomiast teraz kiedy już szkołę mam za sobą chcę poświęcić się temu co kocham. Mam w zanadrzu kilka sesji zdjęciowych więc myślę, że niedługo się nimi z wami podzielę.












4 komentarze: