środa, 7 października 2015

Jacquelina


mod. Jacquelina Mzee
fot. paluszkiewiczphotography
miejsce: Wrocław - Reduta

Cześć Kochani !
Jesień przyszła...brrr..przy takiej jesiennej i chłodnej porze to wolałabym być zwinięta kocem i pić gorącą herbatkę :) dlatego...
dziś dodaję zdjęcia przypominające jeszcze lato... przyszłam z zaległą sierpniową sesją Jacqueliny :) Jest to przesympatyczna i uśmiechnięta osoba :) miałam możliwość znów ją zabrać na zdjęcia! Bardzo miło wspominam tą sesję...:) Poprzednią sesję Jacqueliny i jej partnera możecie zobaczyć tutaj <klik>
Zapraszam do komentowania i oglądania !:)













28 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia takie klimatyczne *-*
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te zdjęcia :) Przywodzą na myśl najpiękniejsze wakacyjne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna modelka! i super światło na zdjęciach, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, bo nie tylko jakość zdjęć i ciuchy są świetne, ale modelka naprawdę naturalnie śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski klimat i przepiękna modelka :)

    Na pewno będę tu jeszcze zaglądać:)
    Zapraszam do mnie ---> http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne ujęcia :) świetne światło na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna dziewczyna! Zdjęcia także
    Na pewno będę tutaj częściej wpadać :)

    http://chudzicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia.Jesteś piękna <3.Zazdroszczę urody <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO nie jestem JA na zdjęciach, tylko modelka, radzę czytać post :)
      ja jestem FOTOGRAFEM.

      Usuń
  9. świetne zdjęcia! i piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! Mogłabym patrzeć bez końca :)

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia i prześliczna modelka :)
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wooow, 1, 10 i 11 jak dla mnie miazga! cała sesja genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna modelka i wspaniałe zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zakochany w Twoim blogu. Tak piękne zdjęcia ! Coś magicznego. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jak miło ! Takie słowa dodają mi otuchy i kopa do dalszego działania ! :) dziękuję ślicznie ! :)

      Usuń