środa, 6 maja 2015

Kamila

mod. Kamila Gajewska
make-up - Kamila Gajewska
styl. Kamila & ja

Witam Was Kochani w nowym poście :) Chciałam was przeprosić za tak rzadkie dodawanie postów, ale to przez brak czasu i mam nadzieję, że rozumiecie to :)

  Dwa tygodnie temu, dokładnie w poniedziałek 20 kwietnia miałam zaszczyt  poznać wspaniałą osóbkę Kamilę :) Napisała do mnie rano z propozycją o sesję i tego samego dnia umówiłyśmy się na zdjęcia, oj lubię spontany! Sesja przebiegła pomyślnie,pierwsza wersja była w kwiatuszki, natomiast druga bardziej odważniejsza czyli kurtka skórzana i papieros.

Zapraszam do obejrzenia całej sesji :) i czekam na Waszą opinię :)












 




22 komentarze:

  1. Miszcz fotografii portretowej i nie tylko ! Jesteś najlepsza i wyjątkowa w swoim rodzaju <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne i bardzo pozytywne zdjęcia, aż chce sie na nie patrzeć! :)

    Pozdrawiamy! ✽
    Ajina i Lou
    z bloga
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się zdecydowanie bardziej podoba druga stylizacja <3 ale ja w ogóle jestem fanką raczej "mocniejszych" zdjęć, niż tych dziewczęcych ;) chociaż nie można powiedzieć żeby tym z pierwszej stylizacji coś brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjecia, dobra robota :)
    http://okiem-canona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc nie potrafię wybrać, która wersja jest lepsza, bo obie wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace! Bardzo podobają mi się te żywe, wiosenne kolorki oraz świetne stylizacje!
    Sama nie potrafię jednoznacznie stwierdzić, która wersja - ta kwiatowa czy przy stoliku bardziej mnie urzeka. Obie są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowne światło , bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia, też uwielbiam fotografię i trochę cykam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne modelki i pieknie wylapane swiatlo !
    Zapraszam do mnie po sposoby na chłodek ! ♥
    http://aspolecznee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń