środa, 25 listopada 2015

Kamila M.

mod. Kamila M.
photo. Izabella P.
styl.Kamila & Izabella P.

Cześć Kochani!
Wracam z wakacyjną sesją zdjęciową!Kamila i ja postawiłyśmy na stylizację na hippiski:) już długo planowałam taką stylizację i w końcu się doczekałam!
 tęskni mi się troszkę za latem :)  a jak Wy?
 Za oknem jest zimno, nawet padał śnieg i nie mogę się doczekać świąt! magiczne święta mhmm..i ten zapach pierniczków, pomarańczy, choinki :) Wy też lubicie taki klimat ?
Zapraszam teraz do podziwiania zdjęć i komentowania! :)












16 komentarzy:

  1. świetne ujęcia! i piękne światło :o :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęsknię przez te zdjęcia za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rezultaty!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sesja <3
    Lato się przypomina :)
    Pierwsze zdjęcie jest przepiękne <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za klimat! Drugie od końca jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ujęcia! :) widzę,że do przodu :) oglądałem też inne posty. Zdjęcia extra naprawdę <3 Wgl kiedyś jak wpadnę do Wro trzeba coś pomysleć nad sesyjką :) Pozdrawiam i czekam na kolejne porcje sesji :)) Zapraszam tez w wolnej chwili do siebie ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patryku ! :) niespodziewałam się, że odwiedzisz mnie tutaj ! :) jest mi niezmiernie miło :) dziękuję Ci za miłe słowa :) daje kopa do działania :) a co do sesji, można coś pomyśleć :)
      pozdrawiam :)

      Usuń